10 παλαιές μέθοδοι SEO που θα πρέπει να σταματήσετε

Οι σχετικά πρόσφατες αλλαγές στον αλγόριθμο της Google (Google Panda) έχουν κάνει επιτακτική την ανάγκη να σταματήσουν κάποιες παλαιές μέθοδοι SEO. Ας δούμε αναλυτικά ποιες είναι αυτές.

1. Υποβολές άρθρων (Articles Submissions)

Αν μέχρι τώρα κάποιος σας ρώταγε “τι κάνεις στο SEO;” και εσείς απαντούσατε πως πρόσθετες άρθρα στα διάφορα τέτοιου είδους sites, τότε πρέπει άμεσα να το σταματήσετε. Φυσικά ακόμα και πριν τις αλλαγές στον αλγόριθμο της Google (Google Panda) αυτή η μέθοδος δεν είχε και τα καλύτερα αποτελέσματα πόσο μάλλον τώρα. Προτείνουμε λοιπόν να ασχοληθείτε με την κοινότητα των bloggers και να προσπαθήσετε να χτίσετε μια άριστη σχέση μαζί τους ώστε να σας προωθήσουν και να πετύχετε πιο εύκολα το στόχο σας που είναι τα ποιοτικά backlinks.

2. Δελτία Τύπου χωρίς πραγματικές ειδήσεις

Όπου και αν ψάξετε στο ίντερνετ για το τι πρέπει να κάνετε με το SEO σίγουρα θα σας αναφέρουν να συντάξετε Δελτία Τύπου και να τα αποστέλλετε στις διάφορες εταιρείες και websites. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική, σχεδόν κανένας δεν θα δημοσιεύσει ένα Δελτίο Τύπου που δεν έχει μια πραγματική είδηση.

3. Ανταλλαγές συνδέσεων (Link Exchanges)

Αυτή η μέθοδος ήταν διάσημη πριν μερικά χρόνια και πραγματικά έδινε αποτελέσματα αλλά όχι ποια! Στις μέρες μας έχει μεγαλύτερο αποτέλεσμα το χτίσιμο εμπιστοσύνης με άλλα sites και η ανταλλαγή λίγων και καλών εξωτερικών συνδέσμων.

4. Δημιουργία μικρού περιεχομένου

Τα κείμενα και ως συνέπεια η συγγραφή τους είναι ίσως το πιο σπουδαίο πράγμα για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα.

Αλήθεια τα δικά σας κείμενα ποιος τα σύνταξε;

Έχετε το copywrite των κειμένων σας στην ιστοσελίδα σας;

Δεν λογίζεται σοβαρή προσπάθεια εκείνη που δεν έχει δώσει μεγάλη έμφαση στη συγγραφή των κειμένων (Copywriting). Είτε τα γράψετε εσείς είτε τα δώσετε (outsourcing) σε κάποια εταιρεία σαν και τι δικά μας θα πρέπει να είναι προσεγμένα και καλογραμμένα. Το γράψιμο είναι κουραστικό όμως ένα άρθρο με μεγάλο περιεχόμενο και φρέσκο θα σας δώσει σίγουρα αποτελέσματα, θα πάρετε γρήγορα εξωτερικές συνδέσεις και οι μηχανές αναζήτησης θα σας ανεβάσουν θέσεις.

5. Αυτοματοποίηση των Social Media

Το παραδέχονται όλοι, τα Social Media είναι μόδα! Όλες οι εταιρείες θέλουν και νιώθουν την ανάγκη να είναι παρόν σε αυτό τον κόσμο όμως μην υποπέσετε στο ίδιο λάθος με τις περισσότερε εταιρείες. Μην βάλετε την “μηχανή” στον αυτόματο πιλότο.

Τα socail media συμπεριλαμβανομένων του blog σας, είναι ένας τρόπος για να οικοδομήσουμε σχέσεις. Μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες ή θα ανοίξει νέες πόρτες για το μέλλον. Τα socail media σας δίνουν φωνή μην βάζετε λοιπόν την εταιρεία σας σε σίγαση!

6. Αγνοώντας τα Social Media 

Ευτυχώς τα περισσότερα blogs και ιστοσελίδες έχουν σήμερα κουμπιά για τα social media και τη δημοσιοποιήσει σε αυτά. Δυστυχώς, πολλοί ιδιοκτήτες ιστοσελίδα δεν δίνουν βάση social media, στο τι σημαίνουν ή στις δυνατότητές τους. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είστε και εσείς σε αυτούς που τα αγνοούν.

7. Εφαρμογή Τακτικής χωρίς στρατηγική

Σχεδιάστε μια ολοκληρωμένη στρατηγική και το πως θα την πραγματοποιήσετε. Δοκιμάστε μεθόδους και ιδέες και κρίνεται αν απέδωσαν και πόσο.

8. Έμφαση στην κατάταξη και μόνο

Έχω συναντήσει πολλές φορές ιδιοκτήτες ιστοσελίδων που να μιλάνε μόνο για το πια θέση έχει το site τους στη Α λέξη και στη Β και όταν τους ρώτησα πόσες επισκέψεις έχετε καθημερινά ή πόσες πωλήσεις από την Α λέξη μου απάντησαν πως δεν μπορούσαν να ξέρουν και αυτό γιατί πολύ απλά δεν το πρόβλεψαν ποτέ.

Είναι απαραίτητο να μην κοιτάτε μόνο τις κατατάξεις αλλά και την επισκεψιμότατα και τα υπόλοιπα στατιστικά. Θα εκπλαγείτε με τα συμπεράσματα που βγαίνουν αναλύοντας το πως κινείται ένας επισκέπτης στο site σας.

9. Έμφαση μόνο στο Google

Είναι λάθος και μάλιστα συχνό να δίνουμε έμφαση μόνο στο google. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι η μόνη μηχανή αναζήτησης και σίγουρα δεν πρέπει οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας να προέρχονται μόνο από αυτήν.

10. Αγνοώντας τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας

Πολλά, μα πάρα πολλά sites είναι πολύ κάτω από τη βάση όσον αφορά την σχεδίαση και τα γραφικά τους. Δυστυχώς όταν πρόκειται κάποιος να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή του ψάχνει την φθηνότερη λύση και αυτό συνήθως δεν είναι καλό. Στην πραγματικότητα όμως στο τέλος βρίσκεται να πληρώνει περισσότερα για να κάνει ένα “σωστό” site γιατί αναγκάζεται να το κάνει ξανά και ξανά!

Όταν πάρετε την απόφαση να φτιάξετε μια ιστοσελίδα πρέπει να βρείτε ένα καλό γραφίστα από τον οποίο θα έχετε δει δείγματα δουλειάς (Portfolio) και να προσπαθήσετε να του δώσετε να καταλάβει τι ακριβώς θέλετε. Από εκεί και πέρα αφήστε τον να σχεδιάσει εκείνος και να σας το παρουσιάσει.

Μετά τα γραφικά έρχεται η ώρα του προγραμματιστή για αν “κάνει” το site σας να δουλεύει.

Φυσικά μην παραλείψετε να ασχοληθείτε με το SEO…

Αυτές είναι λοιπόν 10 παλαιές μέθοδοι SEO που θα πρέπει να σταματήσετε άμεσα για να μην έχετε αντίθετα από τα προσδοκούμενα αποτελέσματα.

 

Comments are closed.

Address

Αμαρουσίου Χαλανδρίου 36Β
τ.κ. 15125 Αθήνα
Phone: +30 210 300 7360
Website: http://www.bsol.gr
Email: info@bsol.gr